Med på bølgen…

Som så mange andre, glæder jeg mig helt vildt til, at den nye Eragon bog udkommer. Jeg begyndte serien på dansk (for mange år siden) og nu skal den så også afsluttes på dansk. Fjerde og sidste bog kommer, som i nok allerede ved, til at hedde Arven og den udkommer her den 24-2-2012 – hvilket er på fredag.

Spændende bliver det! =)

Anyhow, jeg har simpelthen måtte læse serien igen, så jeg er helt tip top parat til, at den næste udkommer, så her i går gik jeg i gang med første bog i serien “Eragon”, og vil de næste par uger, nyde at gense gamle venner, drager, og blodige kampe, i et univers, som jeg mindes at have været meget glad for – nu er det jo (som før skrevet) mange år siden at jeg sidst læste disse bøger, så jeg håber inderligt, at jeg endnu er lige så glad for dem, som jeg var dengang.

5 thoughts on “Med på bølgen…

  1. Det er også en bog jeg længe har ventet på!
    jeg gik bare i stå i 3’eren så nu har jeg lånt Eragon på lydbog, for der er ikke meget jeg kan huske fra de 2 første bøger

  2. Jeg elsker også at kigge på andres reoler. Man kan finde så meget godt. 😀 Det er der lang tid til, så. Tilgengæld kan man stadig kigge på din rundtur. 🙂

    Det tror jeg vi alle har. Men det gælder vel bare om at være god til at søge, søge og søge for at finde alt det gode, men det er sgu for besværligt for mig. xD

    Jeg tror mange folk er forstående, og du giver jo en god grund til, at du ikke vil blogge så ofte som før. Jeg stopper bare med at blogge, når det bliver for meget med studie osv. Og jeg er ikke så god til at skrive det, før folk har regnet det ud. xD Men folk tilpasser sig til det, og de vender altid tilbage når man er aktiv på siden igen. Jeg mistænker dem for at have en sjette sans angående det (eller måske følger de bare siden via alle de der abonnement-tingester xD).
    Men jeg er her endnu. 😉

  3. Jeg vil bare sige at du har noget at glæde dig til bogen er god med en interessant slutning så god læsning 😀

  4. Jeg er ikke sikker på, at jeg vil læse den. I forvejen prøver jeg at overtale mig selv til at læse 3’eren, men det holder hårdt, for jeg var ikke særlig tilfreds med de to første. Sproget var fladt, og en del af plottet virkede som copy-paste af andre store værker (bøger såvel som film).

    • Hmm, det er sjovt så forskelligt man ser på en bog, for selvom jeg godt kan se visse ligheder mellem denne og andre bøger/film, syntes jeg stadig serien er vildt god. For mig vægter det dog også meget, at han var så ung som han var da han begyndte serien, for set i det lys, syntes jeg den er vildt godt skrevet…

Skriv et svar

