Cover release: forskellige covers til The wood queen

Jeg har for lang tid siden vist et billede af coveret til  Karen Mahoneys bog “The wood queen”, men det er faktisk først nu, at jeg har set, at der siden hen er kommet yderligere to covers til denne bog. Bogen er, skulle nogle være i tvivl, anden bog i en serie af en ny forfatter – den første bog “The iron Witch” var en 2011 debut roman, som jeg læste til min 2011 debut author challange.

Billedet her til venstre er det, som jeg viste jer tilbage i april måned (2011 altså), og selvom det er mega flot, syntes jeg ikke rigtigt det passede ind sammen med den udgave af bogen, som jeg har.

De to andre covers som denne (forhåbentligt) skønne bog også kan findes i, er dem som I kan se nedenfor. Begge er de super flotte, selvom jeg personligt bedst kan lide det til højre (det er tilfældigvis også det der passer til den udgave jeg allerede har stående på hylden).
Prøv og tage et kig:

Det er utroligt så mange udgaver der er af de forskellige bøger i dag, og man skal virkelig passe på når man handler, for ellers kan man risikere, at man havner med den forkerte udgave på hylden. Men flotte er de jo alle sammen, og det er sjovt at sidde og kigge og beslutte sig for, hvilken udgave man bedst selv kan lide. Hvilken af ovenstående syntes I er flottest?

Skriv et svar

