Robin McKinley bøger udskudt – igen

Jeg er ret begejstret for Robin McKinleys bøger, og hendes bog Pegasus er den absolut bedste jeg har læst af hendes, desværre begynder det mig så småt at gå på nerverne, at skulle vente på fortsættelsen, og nu er den så blevet udskudt igen.

Til min store fortvivlelse opdagede jeg her i dag, at toeren er blevet udskudt helt til år 2014, selvom der havde været snak om, at den måske kun blev udskudt til år 2012. På goodreads kan man se, at der nu står 2014, og uhh hvor jeg håber, at dette er en fejl (men uanset hvor jeg ellers har søgt, har jeg desværre ikke kunnet finde nogle der påstår andet, så jeg tror desværre den er god nok).

Den eneste positive ting er, at tredje bog ser ud til at være planlagt til året efter, altså år 2015, men nu må vi se om hun også har behov for fire år til at skrive denne. Det er simpelthen for lang ventetid, når man sidder som ivrig læser, og venter på fortsættelsen. Øv øv, men det er jo desværre ikke så unormalt som man skulle tro, at der går maaange år imellem udgivelser (prøv fx. at se George R. R. Martins serie “A song of Ice and Fire”).

Jeg må bare væbne mig med tålmodighed og i stedet læse alle de andre fantastiske bøger der findes derude – dem er der heldigvis ikke mangel af.

One thought on “Robin McKinley bøger udskudt – igen

Skriv et svar

