Must-read: Sweep af Cate Tiernan

Det er ikke så lang tid siden at jeg (i et Must-read indlæg) viste jer Cate Tiernans Immortal beloved serie, og nu er turen så kommet til hendes Sweep serie. Hvor hendes Immortal beloved serie kommer til at bestå af tre bøger (så vidt jeg ved), og hendes Balefire serie består af fire bøger, består denne serie af intet mindre end femten bøger, så der er noget at gå i gang med.

Bøgerne udkom i nye smukke udgaver i år 2011, og det er de udgaver som kan ses ovenover. Disse udgaver indeholder hver tre af bøgerne i serien, så i stedet for 15 bøger på hylden, kan man nøjes med disse fem skønheder. Jeg er desuden ret glad for, at serien er udkommet i denne udgave, for skal jeg være helt ærlig, var forsiderne før disse, ikke voldsomt inspirerende.

Her er en kort tekst om første bog:

Morgan Rowlands never thought she was anything other than a typical sixteen-year-old girl. But when she meets Cal, a captivatingly handsome coven leader, she makes a discover that turns her whole world upside down: she is a witch, descended from an ancient and powerful line. And so is Cal. Their connection is immediate and unbreakable; Cal teases out Morgan’s power, her love, her magick. But Morgan discovers too soon that her powers are strong – almost too powerful to control. And she begins to suspect that Cal may be keeping secrets from her . . . secrets that could destroy them both.

Teksten er hentet fra Goodreads

Jeg har faktisk allerede den første bog stående på hylden (indeholdende bøgerne 1-3), så det er egentligt bare at komme i gang, men jeg venter lidt, til jeg har de næste par bøger i hus, for tænk nu hvis serien er så god, at man bare må have mere – så skal man da have de efterfølgende stående klar. =D

Skriv et svar

