Orla prisen 2012

Så er det tid til at stemme, for nu skal Orla prisen for 2012 uddeles. Det er altid super spændende at se, hvem der vinder prisen, og i år er første gang jeg selv stemmer.

Kig ind på Orlas hjemmeside her og stem på den bog som du syntes er den bedste.

På siden kan man både se billede af bogen, høre et udsnit af den, og læse et kapitel eller to af bogen. Selv var jeg ikke det mindste i tvivl om, hvad jeg skulle stemme på (det blev selvfølgelig Vildheks nummer 1 af Lene Kaaberbøl).

Hvilken bog stemmer I på?

3 thoughts on “Orla prisen 2012

  1. Du skal ind og rette i HTML versionen af indlægget. Jeg kan godt være mere detaljeret, men jeg ved ikke, hvor stor viden du har om HTML?

    I hvert fald er det ganske simpelt at få rettet.

    Jeg har stemt på Vildheks #2. Hvad har du valgt at stemt på?

    • Hmm, slet ikke så stor en viden som dig, men jeg er villig til at lære det, hvis det betyder at jeg kan slippe for alt det ekstra arbejde i længden. Hehe.

      Jeg stemte også på vildheks – skal jeg være helt ærlig, så tror jeg det er en sikker vinder, men man kan selvfølgelig aldrig vide. =)

  2. Den er lidt god men den er aligevelet lidt ugod men det går lad mig se den får et 11 tal den er nok lidt god aligevelet

Skriv et svar

