Bryllupsplaner

Der var nogle af jer som udtrykte interesse for, at følge med i hvordan bryllupsforberedelserne m.m. skred frem, så jeg har valgt at oprette en blog kun om det – dette vil således blive det sidste forstyrrende bryllupselement på denne bogblog, og er I interesserede i at se hvordan det hele skrider frem, kan I besøge min nye blog:

dagbogsskriverier.wordpress.com

Som I kan se (på navnet) er det en form for dagbog, så herpå vil jeg skrive mere eller mindre alt hvad der falder mig ind som har med brylluppet at gøre. Mit første indlæg (om at vælge kjole) er allerede kommet på, så det er da en ok begyndelse. Designet er ikke fast endnu, og der mangler stadig mange ting, men det kommer hen af vejen som jeg beslutter mig for hvordan det skal se ud.

Jeg håber I vil tage et kig på bloggen, og evt følge en smule med i ny og næ. Og I kommenterer bare alt det i vil, jeg vil forfærdeligt gerne høre jeres meninger om tingene. =D

Skriv et svar

