Nye bøger på hylden #41

I midten af december måned fik jeg endelig nye bøger hjem – det har ellers holdt hårdt ikke at købe bøger, men min skønne forlovede syntes han ville forkæle mig lidt, så han lod mig snolle lidt bøger på hans regning – totally sweet!

Anyhow, her er hvad jeg fik hjem denne gang:

# Clockwork Prince af Cassandra Clare
# Awake at Dawn af C. C. Hunter
# Demon Glass af Rachel Hawkins

Clockwork prince har jeg virkelig glædet mig til udkom, og da det så viste sig, at man kunne nå at få en collectors first edition, var jeg helt solgt – jeg elsker at få de der lidt mere specielle udgaver hjem til samlingen, og den ser da også mega fin ud på hylden. =)
C. C. Hunter har jeg netop læst en bog af, og da den var helt fantastisk, måtte jeg jo bare have toeren i serien også. Og sidst men ikke mindst var jeg ganske glad for Rachel Hawkins univers, så toeren i den serie, skulle også lige med i kurven. Alt i alt en række lækre bøger, som jeg virkelig glæder mig til at læse.

Har I fået nogle spændende bøger her på det sidste?

5 thoughts on “Nye bøger på hylden #41

  1. Glæd dig til at læse Clockwork Prince. Er næsten lige blevet færdig med den og jeg synes den var super god🙂

    Bogen af C.C Hunter er den dansk eller engelsk??

    glæder mig til at høre din anmeldelse af clockwork prince😛

    • Hehe, det lyder godt – glæder mig bare endnu mere nu…!!!

      C. C. Hunters bøger findes både på dansk og engelsk – de to første er i hvert fald udkommet på dansk indtil videre (fra Tellerup), men den som jeg har modtaget er den engelske udgave…

  2. Jeg glæder mig også til at læse ‘A touch of power’. Den lyder rigtig god.😀 Ja, hende må jeg se at få læst noget af. Og Cinda Williams Chimas bøger hører man kun godt om.😀

    Dejlige bøger du har fået af din forlovede.🙂 Glæd dig til Demon Glass, den er god.😀

Skriv et svar

