Must-read: Trylle Trilogy af Amanda Hocking

Dette er en af de serier som har stået på min to-read liste i ret lang tid, men nu er det på tide at få den vist, for den udkommer lige straks med de smukkeste nye covers. Prøv og se:

På trods af seriens navn, er denne serie på engelsk – jeg blev selv lidt forvirret med det der “Trylle”, men nej, det er en engelsk serie. Coversne er super smukke, selvom jeg ærligt skal indrømme, at jeg syntes etteren er det absolut flotteste – jeg er helt vild med de lyserøde sommerfugle.

Her er en kort tekst om første bog, til de af jer som er interesserede:

When Wendy Everly was six-years-old, her mother was convinced she was a monster and tried to kill her. It isn’t until eleven years later that Wendy finds out her mother might’ve been telling the truth.

With the help of Finn Holmes, Wendy finds herself in a world she never knew existed – and it’s one she’s not sure if she wants to be a part of.

Teksten er hentet fra Goodreads

Det er som sagt en “gammel” serie som udkommer med nye covers, så måske jeg endelig kan få taget mig sammen til at få købt disse bøger, når nu coversne er så skønne(?) – det vil tiden vise. I mellemtiden håber jeg I vil nyde de smukke covers, og ønske jer alle sammen en rigtig god læselyst.

5 thoughts on “Must-read: Trylle Trilogy af Amanda Hocking

  1. Ved ikke om den køre i tv. Jeg har ingen tv kanaler what so ever. Så må være dig svar skyldig desværre.
    Jeg henter den direkte fra internettet og ser den på mit fjernsyn via min computer.

  2. Switched❤ Jeg har sat stort kryds i kalender d. 2 februar, hvor Torn udkommer. Jeg var tæt på at bryde grædende samme, da det gik op for mig, at jeg måtte vente en måneds tid på en fortsættelse. Det er en super god serie – første bind er i hvert fald. Go read it!

    Forresten, du får en forklaring på Trylle i første bog.

  3. Lige den dag og omkring det tidspunkt er ikke så godt, vi er underbemandet den dag. Øv😦 Spurgte ellers min chef. Men hvis du kan en anden dag frem til den 10 februar, siger du bare til!🙂

Skriv et svar

