Must-read: Immortal beloved af Cate Tiernan

Jeg har indtil videre kun fået læst én enkelt bog af Cate Tiernen (på trods af hvor mange af hendes jeg egentligt har stående her hjemme). Den bog jeg indtil videre har fået læst, var kanon god, så jeg kan ikke sige andet end, at jeg glæder mig til at kaste mig ud i en masse andre af Cate Tiernans bøger.

Cate Tiernan har skrevet indtil flere serier og denne som jeg vil vise jer, er den nyeste på stammen…

Første bog hedder det samme som serien “Immortal beloved” og prøv lige og se det cover. Super smukt! Jeg har faktisk bogen stående her hjemme og den er lige så smuk i virkeligheden, som på billeder. Fy skamme mig, at jeg endnu ikke har fået taget mig sammen til at læse den…

Denne er som sagt sidste nye serie på stammen, men der er faktisk ret mange af Cate Tiernans bøger, som er udkommet påny med smukke nye covers – det er ret forståeligt, da de gamle covers sjældent var ret kønne, men som sagt er de nye lige til at savle over (kig evt. på denne, som jeg har anmeldt).

Som altid er jeg vild med den røde/sorte kombination (total yndlings kombi) og det at de har kombineret et “virkeligt” billede i baggrunden med animerede blomster i forgrunden, giver et kanont udtryk.

Anden bog er mindst lige så smuk at kigge på, og selvom den ikke har den sort/røde kombination, er den blå/sorte nu heller ikke helt skidt. Endnu engang har vi den smukke kombination af noget virkeligt og noget skabt, og hvad kan jeg sige andet end: I love it!

Bogen hedder Darkness Falls og er anden bog i en trilogi (indtil videre ser det ud til at være en trilogi, men det kan jo ændre sig). Hvordan tredje bog kommer til at se ud skal nok blive spændende, men personligt håber jeg på en sort/grøn forside – det tror jeg ville passe godt ind sammen med de to bøger som jeg har vist her.

Første bog “Immortal beloved” er udkommet, og anden bog “Darkness falls” udkommer her om et par dage. Til de som er interesserede er her en lille tekst om første bog:

Nastasya has spent the last century living as a spoiled, drugged-out party girl. She feels nothing and cares for no one. But when she witnesses her best friend, a Dark Immortal, torture a human, she realizes something’s got to change. She seeks refuge at a rehab for wayward immortals, where she meets the gorgeous, undeniably sexy Reyn, who seems inexplicably linked to her past.

Nastasya finally begins to deal with life, and even feels safe–until the night she learns that someone wants her dead.

Cate Tiernan, author of the popular Sweep series, returns with an engaging story of a timeless struggle and inescapable romance, the first book in a stunning new fantasy trilogy.

Teksten er hentet fra Goodreads

Nogle andre derude som har læst nogle af Cate Tiernans bøger? Eller som måske drømmer om en dag at kaste sig ud i et af hendes mange universer?

Skriv et svar

