2011 Goodreads Choice Award

Som så mange andre, sad jeg spændt og fulgte med i, hvilke bøger der blev stemt ind som årets bedste. På Goodreads bliver der nemlig hvert år lavet en konkurrence, om hvilke bøger der er de bedste, indenfor de forskellige genrer. Der er rigtigt mange nominerede, og igen i år må jeg sige, at jeg syntes at det var nogle rigtigt gode bøger der vandt (dem af dem jeg kender til i hvert fald).

Jeg havde faktisk planlagt det helt store indlæg om dette, men desværre er tiden ikke fuldt ud til det, så i stedet vil jeg bare nøjes med at give jer linket, så I selv kan gå ind og lure lidt. Det er desuden ikke kun vinderne som er interessante, for alle de nominerede indenfor de forskellige grupper er jo blandt årets bedste, og hold da op hvor er der mange af dem, som jeg godt selv vil læse en dag, når tiden er til det.

Fint listen over vindere og nominerede her: Goodreads

Jeg håber i vil tage et kig, og måske finde en smule inspiration.

Skriv et svar

