Stadig computerproblemer men…

Yeps, jeg har udgivet en anmeldelse her til aften, men det betyder desværre ikke, at min computer er kommet retur til mig i levende stand – det betyder bare, at jeg blev desperat nok til, at give paint et forsøg, heldigvis med okay resultater.

Anyhow, det lader til, at min computer bare kunne nøjes med en ny strømforsyning (yes), hvilket computergutten sagde han ville ordne i mandags. Det er nu onsdag og jeg har intet hørt fra ham, så lige nu sidder jeg og krydser fingre for, at der ikke er gået et eller andet galt. Forhåbentligt burde jeg havde min computer tilbage i løbet af denne uge (jeg havde håbet det ville være allerede i dag, men så heldig skulle jeg altså ikke være).

Nå, men jeg er som før skrevet begyndt at blive desperat nok til, at forsøge mig en lille smule med paint – det er ikke hver gang at resultatet er lige godt, så jeg holder mig altså til det aller mest grundlæggende, men jeg vil forsøge at udgive en anmeldelse mere i morgen hvis alt går godt – jeg skulle jo gerne nå de 80 anmeldelser i år, selvom jeg er håbløst bagud. Hmm.

Skriv et svar

