Computer update

Computeren er her til aften blevet hentet af super flink computer-gut, som umiddelbart tror på, at projekt surviving-computer har gode chancer. Der kan selvfølgelig være gået en hel del galt, men lige nu prøver vi det der med positive tanker, positive energier (og alt det der) og håber på det bedste. Om ikke andet kan det være, at han i det mindste kan redde mine dokumenter, billeder m.m.

Anyhow, der går desværre nok nogle dage endnu, før der sker noget nyt her på bloggen – uden mine vandte programmer er jeg altså seriøst handikappet! I hate it. Går alting efter planen, kan det være jeg har min computer tilbage allerede søndag eller mandag, og går det skidt, skal jeg jo nok ud og finde en billig ny computer – mine eneste krav er word, internet, billedredigerings program og en nogenlunde hastighed, så det burde ikke koste en formue.

I mellemtiden vil jeg læse læse og læse flere bøger, så jeg forhåbentligt kan vinde min lille “80 anmeldte bøger i 2011” konkurrence med mig selv, men som tiden går og nytåret nærmer sig, må jeg indrømme, at jeg begynder at tvivle mere og mere. Desværre. Jeg satte vist målet en smule for højt, men hva fan, better luck next time – right?

Kryds fingre for det bedste folkens, og god læselyst!

One thought on “Computer update

  1. Computer problemer er et helvede. Jeg håber, du får din computer helskinnet tilbage inden længe.

    Mht. til dit mål på 80 anmeldte bøger, vil jeg da tilføje, at det kun er godt, at stræbe efter et stort mål. Så vil fortjenesten, ved rent faktisk at ramme det mål en dag, være langt federe. Hvor mange har du fået anmeldt i år? Du lader da ikke til at være helt bagud.🙂

    Jeg har forresten fået skiftet min url ud. Jeg ville sætte pris på at du ville ændre det, så snart du får tid, og din computer har puls igen.

Skriv et svar

