Cover release: Frostens Datter af Margit Sandemo

Vi har netop fået denne bog ind af døren i den boghandel hvori jeg arbejder (vi må selvfølgelig først sælge den på udgivelsesdatoen) og jeg bliver lige nødsaget til, at dele dette skønne cover med jer – det har godt nok været “fremme” længe, men det er først nu, at jeg selv har set det.

Det er det absolut flotteste cover hidtil i heksemesterserien, og jeg er helt solgt. Farverne på denne bog er vildt flotte – jeg elsker den der efterårs-agtigt følelse der er i billedet. Der er ikke nogle mennesker med på billedet, hvilket jeg faktisk godt kan lide, og det hele ser bare så smukt og idyllisk ud. Eich hvor jeg overvejede at tage denne skønhed med hjem til min hylde, men ak og ve, det må man ikke, så skønheden ligger lige nu og venter på en hylde i baglokalet.

Jeg er desværre ret bagud med at læse heksemesterserien, hvilket er dybt pinligt fordi jeg har haft anmeldereksemplarer liggende ALT for længe (sorry Jentas), men jeg regner med snart at komme i gang – promice.

Hvad syntes I andre så om dette cover – er I lige så begejstrede som jeg er, eller syntes I det er kedeligt?

7 thoughts on “Cover release: Frostens Datter af Margit Sandemo

  1. Jeg er selv vild med coveret på ‘Frostens datter’. Det er helt klart det flotteste indtil videre..🙂 Jeg er selv gået lidt i stå med serien.. Er nået til nr. 9.. Hvor langt er du?

    • Uha, den sidste jeg læste er nummer syv, selvom jeg faktisk har nummer 8, 9, 10 og 11 stående her hjemme også. Jeg må virkelig se at komme i gang med dem snart, for jeg er jo en smule nysgerrig efter hvordan det hele ender. =D

      Hvordan kan det være du er gået i stå – bliver den dårlig, for ensformiget, eller har du bare behov for noget nyt?

  2. Det er faktisk et ganske fint cover.🙂 Den orange farve burde måske være lidt nedtonet, men giver dig ret i, at det er det flotteste af alle dem jeg har set.🙂

    • Hej Vanilla,

      Ja, det skal man. Du vil slet ikke have den rigtige forståelse for personerne, eller hvad det er for en kamp de udkæmper, hvis du ikke har læst de foregående – men det er en skøn serie, så jeg kan kun anbefale dig at prøve etteren, hvis du syntes den lyder interessant…!!!

Skriv et svar

