Juletid

Okay okay, jeg ved godt det ikke helt er juletid endnu, men når man arbejder i butik, føles det altså lidt sådan. Vi har i hvert fald fået varer i massevis ind af døren her på det sidste, hvilket også er grunden til, at jeg ikke har fået udgivet så mange indlæg i denne måned, som jeg plejer – jeg har simpelthen ikke haft overskuddet.

Jeg læser dog på livet løs i pauserne, togture og what-not, så der ligger masser af anmeldelser klar. Jeg håber på, her en af dagene, at finde tiden til endelig at få udgivet nogle af dem, for hold da op hvor har der været nogle gode bøger imellem.

Lige her og nu, er jeg i gang med Vampyrkongen af J. R. Ward, som udkom på dansk for et par dage siden, og jeg vil sige tre ord om den: OH MY GOD. Jeg kan kun anbefale jer at læse den, for hold da op hvor er den god, men mere om den sag når anmeldelsen kommer på bloggen. =)

Indtil da, håber jeg I alle får læst en masse fantastiske bøger!

Skriv et svar

