Cover release: Rapture af Lauren Kate

Så er der endelig kommet et cover som jeg syntes I skal se – selvom der er kommet en del covers her på det sidste, er der ikke så mange af dem, som jeg har været helt vild i varmen efter at vise jer, men her er endelig et.

Jeg er ikke verdens største fan af Lauren Kates bog “Fallen” (nok mest fordi jeg forventede en ny Stephanie Meyer), men til gengæld kan man ikke komme udenom, at coverne til hendes bøger er gudeskønne. Denne gang er det bog fire som har fået sit cover, og ligesom de foregående, er det bare absolutely stunning!

Farverne er som altid lidt dystre og dæmpede, og den unge pige på forsiden står, ligesom på coveret til anden bog med ryggen til os. Det giver sådan et element af mystik og samtidig må jeg sige, at det for mig ser ud som om, at pigen tager sig til hovedet i fortvivlelse. Spændende!

Jeg må altså virkelig se, at få læst anden bog i denne serie (som jeg faktisk har stående på hylden her hjemme), og se om ikke serien og jeg, kan blive lidt bedre venner end vi er lige nu.

Ovenstående er dog ikke den eneste nyhed fra den front, for som så mange andre forfattere har Lauren Kate valgt at udgive en lille historie, som skal læses imellem de andre (de der nr. 0.5, 3.5 og hvad de ellers har af numre). Bogen har titlen “Fallen in love” og er nummer 3.5 i serien. Den er (så vidt jeg kan læse mig frem til), på 160 sider, men hold da op hvor er jeg glad for, at den bliver udgivet som bog i stedet for som e-bog (jeg hader at læse på computeren).

Endnu engang er coveret super flot, og denne gang får vi en lille bitte smule mere af hendes ansigt med.

“Fallen in love” er sat til udgivelse den 24 januar, og indeholder en lille teaser til Rapture (det står der i hvert fald på det lille grå mærke øverst i højre hjørne), som udkommer et lille halvt år efter, nærmere bestemt den 12 juni. Ventetid er der desværre en smule af, men hey, julen er lige om hjørnet, og inden vi får set os om er det Januar!

Nogle derude som allerede nu sidder og hopper af spænding?

3 thoughts on “Cover release: Rapture af Lauren Kate

  1. Personligt kan jeg slet ikke vente !!😀. Har læst de to første bøger, blev virkelig grebet af 1’eren, men syntes dog 2’eren var lidt kedelig /:
    Synes os det ser spændende ud, at hun nu er hoppet i hvid og ikk sort kjoler, det tegner virkelig godt😀

Skriv et svar

