Nye bøger på hylden #40

Så er der endnu engang nye bøger at vise – denne gang en lille samling af engelske bøger, som jeg pludselig bare måtte købe:

# Silver Dragon Codex af R. D. Henham
# Brass Dragon Codex af R. D. Henham
# The Griffin Mage Trilogy af Rachel Neumeier

Dragon Codex bøgerne har jeg længe overvejet at købe – de er ikke voldsomt tykke, og der er ikke voldsomt meget historie i dem, men de er simpelthen så fine, og de lyder vildt gode, så nu måtte jeg altså bare have nogle af dem. Det grønne og Guld Dragon Codex er desværre allerede udsolgt fra forlaget (ulempen ved at vente for længe), så disse skulle bare hjem her og nu – så må jeg tage kampen op og forsøge at finde de andre brugt senere.
Rachel Neumeiers serie har jeg også overvejet længe, og jeg har da også skrevet om serien her på bloggen i et “must-read” indlæg. Den eneste grund til, at jeg har været så lang tid om, at få serien købt er, at jeg desperat har ventet på en hardback udgave – og her var den altså. Det er en lille klub i USA som har udgivet denne ikke voldsomt kønne Hardback udgave, og den var desværre lettere ødelagt eftersom man kun kunne købe den brugt (selvom der stod at den var i god stand – grrrr), men det gør jo ikke historien dårligere og jeg glæder mig vildt meget til, at komme i gang med serien – forhåbentligt meget snart!

Skriv et svar

