Tusind tak!

Jeg er simpelthen så glad for alle de lykønskninger der er blevet skrevet på min blog her de sidste par dage – tusind tusind tak alle sammen.
I er simpelthen så søde!

Jeg lover at holde en smule opdateret med hvad der sker på bryllupsfronten – måske jeg laver en lille side i menuen bare til det(?) – så bliver der heller ikke så mange afbrydelser i bog-snakken. =D Hmm… Det må jeg lige overveje. Lige nu er planlægningen så småt i gang (temaer, farver, sted), og det er super spændende – der kommer dog til at gå noget tid før datoen fastlægges og planlægningen for alvor går i gang, for der skal jo også lige spares sammen først – sådan noget siges at være dyrt. Hehe.

Men som sagt, TUSIND tak for alle de søde ord!

Skriv et svar

