“Why do birds suddenly appear, every time, you are near…”

Nu plejer jeg ikke at blogge særligt meget om mit privatliv, da jeg ønsker at holde det rent til bøger, men dette er jeg simpelthen nødsaget til at dele med jer…

Jeg er blevet forlovet!

Jeg kom hjem fra en lang arbejdsdag her i dag (til klokken 16.00) og trådte ind til dette skønne syn (lysene var selvfølgelig tændt):

Da jeg trådte ind af døren kom kæresten ind i stuen, iført jakkesæt og det hele, og sang “Why do birds suddenly appear, every time, you are near…”. Totalt sødt. Jeg åbnede gaven og så den smukke ring, og så gik han på knæ og friede. OMG!!! Jeg sagde selvfølgelig JA! (hvis nogle skulle være i tvivl), og derefter skulle vi ud og spise på en lækker italiensk restaurant, hvor min forlovede (wow, det er helt nyt at kalde ham det), havde reserveret bord.

Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er. Det er vildt mærkeligt og helt vidunderligt. Vi har været sammen i over fire år nu, og endelig endelig endelig friede han. Jeg tuder næsten bare ved tanken (af glæde) – yeps, jeg er sådan en tudemarie. Hehe.

Ringen er super smuk og den sidder perfekt! Hvor heldigt er det ikke lige… Jeg ville ikke have en diamantring, og da jeg elsker perler, faldt valget altså på en perlering – ihhhh hvor jeg elsker den!

Jeg elsker at guldet snor sig op omkring perlen og holder den på plads – det ser SÅ flot ud, og jeg kan slet ikke lade være at sidde og kigge på den. Hehe.

Jeg håber også, at I har haft en helt fantastisk lørdag!

11 thoughts on ““Why do birds suddenly appear, every time, you are near…”

  1. Det er bestemt en nyhed, som er værd at blogge om, selvom den ikke har meget af gøre med bøger. Stort tillykke! Du må huske at skrive lidt om det kommende bryllup også 😀

  2. Ej hvor er det bare romantisk. Jeg tudede også da min mand for 3 år siden friede til mig. Og er jeg også tæt på når jeg tænker på det. Så glæd dig bare til brylluppet. Der tuder du endnu mere. Taler af erfaring 😀

Skriv et svar

