Nye bøger på hylden #38

Nu er det vist ved at være på tide, at jeg får vist lidt flere af de nye bøger jeg har fået og købt.

# Den sorte hingst sejrer af Walter Farley
# Den sorte hingsts søn af Walter Farley
# Matched: Cassias valg af Ally Condie
# Den skjulte vampyr af L. J. Smith

Det er ikke så voldsomt lang tid siden, at jeg købte to af de andre bøger, i serien om den sorte hingst. Som lille elskede jeg den serie (total hestetosse), så min plan er at genlæse dem på et tidspunkt, og se, om de virkelig er så gode som jeg husker dem.
Matched af Ally Condie har jeg fået igennem arbejdet. Vi modtog det som et læseeksemplar, og så fik jeg det med hjem. Som mange af jer sikkert allerede har set, er jeg allerede i gang med at læse bogen – jeg har bare ikke fået vist den før nu.
Sidst men ikke mindst har vi Den skjulte vampyr af L. J. Smith, som er første bog i hendes Nightworld serie. De danske forsider er simpelthen så smukke i forhold til de engelske, og da denne bog var på tilbud til 50 kroner i netto, måtte den altså bare med hjem.

Skriv et svar

