Must-read: Soul screamers af Rachel Vincent

I forbindelse med anmeldelsen af Teaseren til Rachel Vincents soul screamers serie, syntes jeg lige, at jeg vil vise de fem bøger, der hidtil er udkommet i serien. Personligt syntes jeg at de “nye” covers er de flotteste (de gamle følger stilen som det grønne billede der er i anmeldelsen af My soul to lose), så det er disse covers jeg vil vise jer.

De første tre covers er rigtigt flotte, men fjerde og femte cover er meget mere end det – jeg syntes simpelthen at coversne bliver flottere og flottere for hver bog der kommer. Femte bog, som ses nedenfor, har jeg holdt lidt for sig selv, da bogen endnu ikke er udkommet med dette cover (så der er også lidt cover-release indlæg over dette) – bogen er altså udkommet med det gamle cover, men kommer først i starten af det nye år, med dette smukke nye cover.

Fjerde bogs cover er vildt flot med de kolde blå farver og den lille sommerfugl. Det er sådan lidt islandskabs-agtigt, hvilket bare er top magisk. Femte bogs cover står i skarp kontrast hertil, med de smukke og varme gyldne farver, selvom baggrunden stadig leder tankerne hen på kulde og is – eller for nogle måske skyer eller røg.

Min eneste kritik (indtil videre) af denne bog er titlen, for der er da et eller andet fedt ved, at hver eneste bog i serien hedder noget med “My soul to …” men det har de altså lidt ødelagt, med denne titel. Det er sådan lidt øv hvis I spørger mig!

Her er lige en lille intro til første bog i serien:

She doesn’t see dead people, but…

She senses when someone near her is about to die. And when that happens, a force beyond her control compels her to scream bloody murder. Literally.

Kaylee just wants to enjoy having caught the attention of the hottest guy in school. But a normal date is hard to come by when Nash seems to know more about her need to scream than she does. And when classmates start dropping dead for no apparent reason, only Kaylee knows who’ll be next…

Teksten er hentet fra Goodreads

Spændende spændende. Er der nogle af jer derude som har læst denne serie, eller som overvejer det?

Skriv et svar

