Nye bøger på hylden #37

Som jeg har skrevet før, har jeg fået masser af bøger ind af døren her de sidste par måneder, og jeg har desværre ikke nået at vise halvdelen af dem endnu. Billederne er taget og ligger klar, så de skal nok komme på sådan lidt hen af vejen.

Her er det næste billede i rækken:

# Forhekset af Alyson Noël
# Dværgeråb af Margit Sandemo
# Skammens hus af Margit Sandemo

Forhekset er anden bog i den nye “Riley Bloom” serie af den meget kendte forfatter Alyson Noel. Første bog syntes jeg var utroligt sød, og den havde sin helt egen charme, så selvom jeg ikke nødvendigvis er verdens største fan af hendes “De udødelige” serie, er jeg dog indtil videre ret glad for denne.
De næste to bøger, er begge af Margit Sandemo. Hendes heksemesterserie er fantastisk og har taget mig med storm, men lige nu er jeg desværre en smule bagud med serien – fy skamme – det er dog en serie jeg må og skal læse, så jeg håber snart, at tiden bliver til det. Fingers crossed. =)

Jeg har også lige fået den nyeste bog af Helle Ryding ind af døren; Serpina, første bog i Klintespinds serien, som kommer til at bestå af i alt to bøger. Desværre må den komme som et helt almindeligt billede denne gang, for det der med kamera og billeder er ikke helt 100, men sådan er det jo engang imellem.

Bogen er langt flottere i virkeligheden end på billedet, og jeg er super begejstret for dens tykkelse – den er en del tykkere end hendes Morgana bøger, så der er umiddelbart masser af læsestof. Wee. Jeg er allerede i fuld gang med at læse den. =)

Skriv et svar

