Nye bøger på hylden #36

Det er ikke så lang tid siden, at jeg læste og anmeldte bogen Luxe af Anna Godbersen, og forlaget har været så søde, også at sende mig de to efterfølgende bøger i serien.

Se lige hvor flotte de er:

# Rygter af Anna Godbersen
# Jalousi af Anna Godbersen

Luxe var en noget anderledes bog, end dem jeg plejer at læse, men det gjorde den absolut ikke dårlig, og jeg glæder mig til at komme i gang med den næste bog “Rygter”, og se om vores hovedperson mon finder den fyr hun elsker, og får et liv væk fra luksus og fester – men jeg tvivler. Hehe.
Forsiderne er simpelthen så smukke i denne serie, og som pige kan jeg slet ikke lade være at drømme om, en eller anden dag, at iføre mig sådan en stor smuk kjole, og bare ligne en million – det er i hvert fald hvad de unge piger gjorde i første bog i denne serie, og jeg kunne slet ikke lade være med, at drømme mig langt væk, til en helt anden tid, fyldt med fester, kjoler, drinks, jentlemen og masser af smykker m.m.

One thought on “Nye bøger på hylden #36

  1. Enig. Forsiderne er virkelig flotte. 🙂 Men af en eller anden grund, har jeg aldrig fået taget mig sammen til at læse serien… måske jeg skulle begynde på det en dag?

Skriv et svar

