Sneak Peek: Lost in time

Lost in Time af Melissa de la Cruz, er ikke så langt fra udgivelsesdatoen (starten af næste måned), og jeg ved ikke med jer, men jeg glæder mig som et lille barn!

Melissa har været kanon god til, at holde os læsere opdateret med nyhedsbreve og teasers, så vi hele tiden bliver mindet om, at bogen er på vej, og samtidig er jeg vild med, at man får små godbidder som kan pirre ens interesse.

Lost in time er sjette bog i denne skønne serie, og foruden denne, er der også planlagt en syvende bog, inden serien afsluttes for denne gang.

Her er endnu en lille teaser, som jeg syntes lyder VILDT spændende:

“I’m so sorry. I’m so sorry for loving you, I’m so sorry,” she said, and the tears began to flow freely, soaking his jacket. “But it was such a wonderful dream, my love,” she whispered. “Such a wonderful dream.”

“I am not sorry for a moment,” Jack said fiercely. “It was worth every moment, every second that we were together. I would not change it for an immortal lifetime.”

No no no no!!! Hvad sker der??? mister hun ham???
Med denne teaser glæder jeg mig endnu mere til udgivelsen (jeg troede ellers ikke det var muligt), og det kribler virkelig i fingrene for, at forudbestille denne bog HER og NU! Nogle andre som glæder sig til denne udgivelse så meget som jeg gør?

One thought on “Sneak Peek: Lost in time

  1. Hehe okay, jeg har faktisk læst The Hunger Games, men vidste ikke lige hvad genre den var!😛 Men den er mega fed! Kunne være jeg skulle undersøge den genre lidt mere, lyder spændende.

    Orv du kender så mange spændende bøger, har da set nogle stykker jeg lige skal have undersøgt. Jeg synes faktisk det er lidt irriterende at der findes SÅ mange gode og spændende bøger (Hvad man kan se af) føler ikke at jeg har tid til at læse dem alle hehe.

    Sætter dig ind her senere eller i morgen🙂

Skriv et svar

