Problemer med wordpress – no more

I må virkelig undskylde min manglende aktivitet de sidste par dage (jeg håber ikke der er for mange som har siddet og ventet på månedens udgivelser), men som mange af jer nok allerede ved, har jeg haft problemer med mit wordpress… Det er dog endelig fixet! Weeee! Det viste sig ikke at være problemer med wordpress, men i stedet problemer med min Internet Explorer – det lader til, at man ikke kan være modstander af den nyeste IE (der kommer bare flere og flere fejl med hver ny udgave) når man bruger wordpress, for så vil tingene ikke som de skal. Så, tja, jeg har nu den nyeste IE og kan nu endelig komme i gang med at blogge igen!

Desværre kan det godt være, at der bliver en smule ventetid på månedens udgivelser indlæget, for jeg får først tid på søndag hvis det hele arter sig (det tager virkelig lang tid at lave sådan et indlæg). Sorry. Dog er jeg ved at forberede et indlæg, som kommer på i morgen. =)

Tusind tak forresten, til alle jer, som skrev om I havde problemer eller ej – det var rart lige at finde ud af, at problemet var centreret omkring mig = det var ikke et generelt wordpress problem, så jeg kunne selv gøre noget ved det. Hehe.

Skriv et svar

