Home sweet home…

Så er jeg hjemme igen, og gæt engang hvor jeg har været…
Ingen ide?
Hehe.
Jeg har været i ROM.

Uhh det var lækkert – der var varmt og solrigt, der var smukke monumenter og gadesælgere med smukke smukke ting, frisk frugt, italiensk mad når den er bedst, pina coladas og andre lækre drinks og meget meget mere. Bedst af alt var dog alle de smukke masker, og selvfølgelig havde jeg fire styks med hjem i tasken – de er smukke!!!

Men som man siger: ude godt men hjemme bedst, og jeg er nu glad for at være hjemme i gode gamle Danmark igen – det bliver godt endelig at kunne sove med min dyne, i stedet for lagner (jeg hader at sove med lagner! – det føles bare ikke… rigtigt… Hehe.)

Anyhow, i morgen begynder jeg at blogge løs igen, men jeg ville bare lige vise at jeg er tilbage på posten, og at I nu kan begynde at forvente mere aktivitet her på bloggen.

Ciao for nu folkens!

4 thoughts on “Home sweet home…

  1. Ej, hvor er du heldig! 😀 Jeg gad også godt til Rom … og mange andre, italienske byer. 😀
    De masker på billedet, ser virkelig, virkelig flotte ud. Giver du en? xD

    • Hehe, det er desværre ikke dem på billedet vi har købt med hjem – vi måtte jo tænke lidt på, hvad der kunne komme med flyveren uden at gå i stykker, så ingen fjer eller lignende. Suk. Dog fik vi fire smukke masker – tre af dem på en lang pind (rød, sort og hvid) og en stor hvor det bare er masken, og så med nar-hat og klokker… Suuuper flotte hvis jeg selv skal sige det – de er netop blevet hængt op på væggen… Pretty! Og vi har i forvejen to skønheder hængende fra Prag (blå og beige/guld) så nu er der masker alle steder – næsten… Hehe. Fik jeg sagt jeg godt kan lide masker??? =D

      Anyhow, tillykke med flytningen – er du kommet ordentligt på plads med alle bøgerne?

Skriv et svar

