Serpina af Helle Ryding – læs indledningen

Jeg er netop faldet over en lille sneak-peek fra Helle Ryding. På hendes hjemmeside er der nemlig lagt et link op til indledningen fra hendes kommende bog Serpina, og efter at have læst den, er jeg bare endnu mere spændt på at komme i gang.

Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke kan sætte linket direkte til hendes hjemmeside, men lige nu er min wordpress gået i spåner, og vil udelukkende lade mig skrive – ingen links, så går den helt kold. Suk. Jeg sætter link på i morgen, hvis den vil tillade det.

Anyhow… Inde på Helle Rydings side (helleryding.dk), skal du bare klikke på “Nye bøger” og derefter der hvor der står “læs indledningen til Serpina her” – så vil der straks poppe flere siders lækkert læsestof op. Wee.

Prøv at læse det, og lad mig høre hvad I syntes. =D
Noget I skal læse når bogen udkommet, eller?

5 thoughts on “Serpina af Helle Ryding – læs indledningen

  1. Jeg har hørt om den, og jeg synes den lyder spændende.
    så jeg vil klart prøve og læse den. hvad med dig selv?

    • Jeg har læst den korte indledning, og den er vildt god. Jeg skal helt klart have læst resten af bogen!!! Har allerede læst Helle Rydings morgana serie, som jeg er vildt begejstret for, så jeg vil skam ikke gå slip af denne nye lækkerbisken… =D

      • Hvor kan man læse det henne? på hendes hjemmeside el?
        jeg har ikke læst hendes første serie endnu men jeg regner med at gå i gang med den på et eller andet tidspunkt

      • Hehe, ehm, der er en beskrivelse til hvor du finder den henne, i indlægget… det er de sidste linjer (næsten) hvor det står beskrevet, hvordan du finder det… I know, det ville have været lettere hvis jeg havde sat direkte link på, men min wordpress er meget usamarbejdsvillig i øjeblikket og vil ikke tillade links – og typsisk, så har wordpress lukket for alt support weekenden over, fordi de er ved at lave nogle ting… Grr… Meget irriterende… Hehe…

Skriv et svar

