Cover release: Whisper af Alyson Noël

Jeg var simpelthen for træt da jeg kom hjem fra arbejde i går, så derfor kommer denne nyhed altså en smule senere ud end på andre blogge, but still… Have a look…

Coveret er til Alyson Noëls fjerde Riley Bloom bog, og ligesom de foregående, er jeg vild med farverne. Der er altid en form for ro over coversne til denne serie, og farverne er skarpe og smukke – på dette billede er farverne meget efterårsagtige (og prøv at se hvor godt de passer til de orange farver på min blog – nice) Hehe.

Jeg har indtil videre kun læst første bog i denne serie, og var ret begejstret, så jeg glæder mig til at læse mere i denne serie. Alyson Noël er trods alt en utroligt populær serie, selvom jeg må indrømme, at Evermore serien kunne have været bedre.

Her er kort om hvad bogen omhandler:

This time, Riley might really have bitten off more than she’s ready for. After practically begging the Council for a more challenging Soul Catch, she is assigned an actual Roman gladiator—Theocoles, the Pillar of Doom. How is Riley, a skinny twelve-year-old, supposed to get through to him? Then she meets the beautiful Messalina, who convinces her that her only chance is to become part of this world. To accomplish this, Messalina helps Riley through a dramatic, mystical makeover, transforming her into the beautiful and mature teen she’s always wanted to be. Finally, Riley can experience her first boyfriend and her first kiss. With a dream this enchanting, will she ever want to leave?

Teksten er hentet fra Goodreads

Bogen har en planlagt udgivelse den 24. April 2012, så be patient folkens, for der er lang ventetid endnu!

Skriv et svar

