Ny kategori: Dystopiske serier

Indtil videre har jeg fordelt de bøger jeg læser ind i “Ungdomsbogs serier”, “Fantasy serier” og “Paranormal Romance serier”, men jeg har måtte se mig nødsaget til, at opdatere med endnu en serie-kategori; Dystopiske serier.

På nuværende tidspunkt, ser det ikke voldsomt imponerende ud, for jeg har kun anmeldt fire dystopiske bøger, men jeg har yderligere to liggende klar her hjemme, og har alle intentioner om, at læse mere indenfor genren, så derfor udvidelsen.

Det er en kategori, som begynder at finde vej ind i flere og flere hjem, og hvis der sidder nogle af jer derude, som endnu ikke har stiftet bekendtskab med denne genre, kan jeg kun varmt anbefale det. Og mht. flere udvidelser, tja, jeg må jo nok hen af vejen udvide mere og mere, i takt med at min egen horisont udvides, men jeg skal nok skrive hver gang en ny udvidelse er på vej, så alle kan nå at følge med.

(Hvis nogle skulle være i tvivl om hvordan man finder frem til bøger af denne serie, kan det gøres på to måder…
1. Man kan klikke på “Dystopisk” under kategorierne, da det er herunder alle dystopiske anmeldelser vil ligge.
2. Man kan klikke hen på “anmeldelser” under siderne, og derfra videre til den dystopiske serieoversigt – herunder kan man desuden se hvilke bøger der er i hvilken serie, og i hvilken rækkefølge bøgerne er udgivet / skal læses)

God læselyst folkens!

6 thoughts on “Ny kategori: Dystopiske serier

  1. Jeg håber/tror denne genre bliver meget populær inden for de næste par år. Jeg er blevet helt vild efter at læse flere dystopiske bøger og serier.🙂

  2. Jeg vil se frem til nogle anmeldelser af dystopiske serier. De har bestemt taget fået et godt greb i mange bogglade hjerter – der iblandt mit eget.

    Heh. Jeg er i hvert fald rigtig glad for alle mine nye bøger! Og ja tak, det havde jeg. Det lykkes at presse mig ud af boghandlerne et par gange ved at lokke med cola zero, så lidt i London fik jeg set :p Så kom jeg også forbi must-stedet; parron 9-3/4 – og jeg fik fløjet på en kost med lynet og i skoleuniform. Pretty cool 8D

    • Hehe… Jeg ville ønske jeg havde brugt mere til på boghandlere mens jeg var der over (brugte vel kun 1,5 – 2 timer i alt), og fik købt mange flere bøger… Men næste gang kan jeg forberede mig lidt mere, spare flere penge sammen, og rent faktisk have en kuffert med, i stedet for kun min håndbagage… Og så skal der shoppes bøger… Laughs…

      Uhh, viser du billedet på din blog?

  3. Min mobil er så gammel, at man ikke kan lægge noget fra den over på computeren. xD Og mit webcam har ikke duet i flere år.:/ Ergo, jeg skal have mig et kamera. xD
    Jeg synes den var god.😀 Lige nu svæver jeg mellem 3 og 4 stjerner, men kan ikke helt beslutte mig, før jeg har fået skrevet anmeldelsen. Men den er hvert fald værd at læse. Har bestilt 2’eren.😀

  4. God idé.🙂 Og ja, dystopiske bøger er begyndt at blive vildt, vildt populære. Det er ret fedt – er også begyndt at blive træt af alle vampyrerne😛

Skriv et svar

