Nye bøger på hylden #32

Her til aften da jeg kom sent hjem fra familiebesøg, ventede der mig en lille overraskelse – en pakke. Uhh, spændende var det da, så pakken blev pænt åbnet (flået op) og se engang hvad jeg fandt af smukke skatte indeni:

# Det smaragdgrønne atlas af John Stephens
# Kimæras hævn af Lene Kaaberbøl

Der er måske nogle af jer, som sidder og tænker, at jeg da allerede er i gang med at læse Det smaragdgrønne atlas, og det er også rigtigt nok. Alvilda havde jo valgt at lave en snig-præmiere på bogen, og havde derfor udgivet den i et begrænset oplag før tid (paperback udgaver med snig-præmiere logo på). Anyhow, i den boghandel hvor jeg arbejder havde jeg fået fingre i dette spændende værk (læseeksemplar), og gik spændt i gang – kanon god bog so far, selvom det tager sin tid at komme igennem. Men men men, nu har jeg så fået mit helt eget eksemplar, og endda i den skønne skønne hardback udgave som udkommer her til september, og den er bare wonderful! Umiddelbart ligner den snig-præmiere udgaven, med den forskel at det er en smuk hardback og, at de stjerner man kan se på forsiden er rigtigt sølvfarvede, og derfor træder mere frem end de gjorde på det andet cover. Det er super flot!

Tredje bog i Lene Kaaberbøls vildhekse serie var også med i pakken, og denne gang var jeg ikke det mindste skuffet over billederne som Anders Walter har tegnet til bogen, men mere om det i anmeldelsen. Nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med bogen, og finde ud af hvad vores unge hovedperson skal igennem af grumme prøvelser denne gang.

Skriv et svar

