Nye bøger på hylden #31

Jeg glemte helt at vise jer denne bog sidste gang, så her har i lige endnu et billede. Hehe.

# Naamah’s Blessing af Jacqueline Carey

Jeg fik denne bog af kæresten for ikke så længe siden – den sidste i Jacqueline Careys Moirin trilogi… wee. Jeg har allerede læst den, og en anmeldelse burde komme snart, men indtil videre kan jeg kun sige wow. Den er vildt god, men jeg havde nu heller ikke forventet andet. Jacqueline Carey skriver fantastisk godt, og hendes univers er så komplekst, så stort og så voldsomt godt beskrevet, at det bare ikke er til at slippe igen. Hvis I ikke har prøvet at læse noget af hende før, kan jeg kun anbefale at I tager et kig på hendes bøger. =)

9 thoughts on “Nye bøger på hylden #31

  1. Michelle, læs den serie. Tro mig, selvom de ikke alle sammen kan fås i hardback så er det alligevel oplevelsen værd at overleve med paperback udgaverne. Virkelig. Den første bog er intet i forhold til hvor fantastisk og medrivende serien bliver. Du burde virkelig overveje at købe dem alligevel. Ellers kan du bare låne dem på biblioteket. 😉

    • I know, I know, jeg skal også have læst den på et tidspunkt – det har jeg alle intentioner om, men lige nu er der bare SÅ meget andet jeg også gerne vil læse, og har desværre endnu ikke fundet ham millionæren som vil sponsorere mit eget personlige bibliotek – han må godt snart dukke op. Laughs.

  2. Ja, meget.. Især nu hvor engelsk er det jeg læser så meget af.. Hehe, ja. Det går rigtig godt. Der er stadig mange ting jeg lige skal ordenligt ind i, men ellers er jeg så småt ved at få lidt styr på hvor alle tingene står henne osv. Det er en ret stor butik, så det har taget noget tid.. 🙂 Jeg kan godt lide det indtil videre.. 😉 Kollegerne er rigtig søde til at hjælpe og bare sådan generelt. Hehe. Nu har jeg weekend til på tirsdag. Glæder mig til at få slappet af og forhåbentlig læst mere. Det har jeg savnet. 😀

    • Oh you lucky *****… Hehe, hvordan kan det være du har fri helt til tirsdag? (slet ikke misundelig – eller noget). Jeg har arbejde i morgen også, helt til klokken 16.00, så det er næsten en fuld dag, og i dag var den længste dag på ugen, så vi var der til klokken 19.00.

  3. Søg efter den rige millionær på den blå avis ø – og mens du er igang, må du gerne søge efter to så jeg også kan få mig en! :p

    Og, niks. Det er ikke tredje bind af Humaran-trilogien. Bare samme forfatter. Men udgivelsesdatoen for det tredje bind er nær ifølge forsidens hjemmeside. 🙂

    Forresten, hvor mange bøger læser du egentlig samtidig så’n generelt? Er du igang med fem bøger lige nu? :O Er det ikke vildt besværligt at finde rundt i dem?

    • Ahh okay, jamen det bliver da spændende at tredje bog snart er på vej. Indtil videre er det lykkedes mig at komme så langt som til at købe første bog i humaran trilogien, men ikke andet end det. Laughs.

      Jeg holder øjnene åbne efter to stk. Promice. Hehe,

      Jeg læser ret mange bøger af gangen, men jeg, umiddelbart har jeg ikke svært ved, at finde rundt i dem. Jeg er rigtigt nok i gang med fem bøger lige nu, men har lige kæmpet mig ned fra syv, såå… Normalt ligger jeg vel på omkring de fire, men i perioder hvor bøger har svært ved at fange mig, kan jeg godt komme op på mere. =)

  4. Det er fordi jeg så skal arbejde lørdag i næste uge. Og kun har fri søndag. Altså – hver anden uge har jeg fri fredag til tirsdag og hver anden uge arbejder jeg lørdag og har kun søndag fri.

    God arbejdslyst så.. Du er jo nok godt i gang lige nu. Hehe. Men ja okay.. Jeg arbejder også til kl. 19 to gange om ugen… Hårdt? Ja. :p

    • Hehe, jeg glæder mig til at skrive den – divergent var en super fed bog, og hold da op hvor er det bare tortur, at skulle vente helt til 2012 til næste bog udkommer!

Skriv et svar

