Cover release: Destined af P. C. Cast

Så er tiden endelig inde til, at det næste House of Night cover, bliver frigivet. Wee. Som regel udkommer House of Night serien med to forskellige covers, og selvfølgelig er det også sådan denne gang.

Første cover er dette:

Jeg syntes det er et utroligt smukt cover, og det passer perfekt ind sammen med de foregående i serien. Det ser virkelig godt ud, at hun (hvem hun så end viser sig at være) er så tæt på os, og jeg er lidt nysgerrig efter at finde ud af, om den røde halskæde mon har en form for betydning til historien, eller om den bare er der fordi det ser godt ud. Hehe.

I hvert fald er dette første cover utroligt smukt at se på, og jeg er på ingen måde skuffet over det. =)

Andet cover er jeg dog en smule usikker på, om er det “endelige” cover. En dag da jeg smuttede ind på goodreads var det der, og to sekunder efter, var det så væk igen – det er nu flere dage siden, og det er endnu ikke kommet på igen, så jeg er en smule i tvivl om, om det mon er det vi kan forvente os som det endelige.

Anyhow, tag lige et kig:

Personligt syntes jeg, at dette cover er endnu flottere end det første. Det har bare en kant af mystik, af skønhed og lidt seksuelle undertoner, som det andet desværre ikke har, og jeg er vild med det.

Jeg syntes det er kanon flot, og har alle planer om, at det er dette cover jeg selv skal have stående på mine hylder her hjemme – nu er det tilfældigvis sådan, at det i forvejen er det cover der passer ind til de udgaver jeg har stående, så ingen problemer der. Hehe.

Uanset hvad, ville jeg have valgt det cover, som passede til de bøger jeg allerede har stående, og jeg ville ikke have været ked af det uanset hvilket et af disse, det blev, for de er begge ret flotte på hver sin måde. Hvad syntes I? Hvilket cover kan I bedst lide?

4 thoughts on “Cover release: Destined af P. C. Cast

  1. Kan nok bedst lide det sidste.
    kan godt lide din blog og besøger den tit så tænkte på om jeg må tilføje den til mine andre links på min egen blog?

    • Hey, ja selvfølgelig må du da tilføje mit link. =D Jeg tilføjer også lige dit så. Hehe.
      Jeg er glad for at høre, at du tit kommer på besøg på min blog, det er fantastisk at vide, at der er nogle faste besøgende. =)

Skriv et svar

