Månedens udgivelser – August 2011

Hey folkens, first off, undskyld at dette indlæg kommer lidt sent op. Jeg har været lidt uenig med min computer, wordpress og endda goodreads. Hehe. Hele verden et imod mig – eller noget. Griner.
Second, glæd jer, for i denne måned er der masser og masser af spændende udgivelser, men inden vi går i gang, får i lige den sædvanlige smøre:

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

Danske udgivelser:

Blodets bånd af Gabriella Poole
Darke Akademiet bog 2

Dværgeråb af Margit Sandemo
Heksemesteren bog 10

Jalousi af Anna Godbersen
Luxe bog 3

Dalia Dragehvisker af Ida-Marie Rendtorff
Dalia dragehvisker bog 1-4 i samlet udgave

Engelske udgivelser:

Spellbound af Blake Charlton
Spellwright bog 2

The unwanteds af Lisa McMann
Enkeltstående (?)

The Marked af Inara Scott
Delcroix Academy bog 2

Sweetly af Jackson Pearce
Companion bog til Sisters Red

Witchlanders af Lena Coakley
Enkeltstående (?)

Dark angel af Eden Maguire
Dark angel bog 1

Stormlords exile af Glenda Larke
Watergivers bog 1

Bloodlines af Richelle Mead
Bloodlines bog 1

Hades af Alexandra Adornetto
Halo bog 2

Forbidden af Jana Oliver
The demon trappers bog 2

The death Catchers af Jennifer Anne Kogler
Enkeltstående (?)

Always a witch af Carolyn MacCullough
Witch bog 2

Heirs to the blade af Adrian Tchaikovsky
Shadows of the Apt bog 7

Thirst no. 4 af Christopher Pike
Thirst omnibus bog 4

The Near Witch af Victoria Schwab
Enkeltstående (?)

The Power of six af Pittacus Lore
Lorien Legacies bog 2

Eternal af Gillian Shields
Immortal bog 3

Der er vist lidt for enhver smag i denne omgang. God læselyst alle sammen! =)

5 thoughts on “Månedens udgivelser – August 2011

  1. Godt at hører.🙂 Jeg glæder mig hvert fald til at have vænnet mig mere til at arbejde dagen lang. Hehe. Nej, vi har ikke engelske bøger.. Har i det?

    • Nej, desværre ingen engelske bøger hos os heller – det kunne ellers have været fedt. Hehe. Nu er du jo ved at være igennem din første uge – går det godt? =D

    • Hehe, jeg ved ikke helt hvorfor, men bloodlines er ikke lige den bog jeg skal købe først. Måske det har noget at gøre med, at jeg endnu kun har læst første VA bog. I know, I know, jeg SKAL have dem læst, men jeg gider bare ikke købe dem, når jeg ikke kan få dem alle sammen i hardback. Suk.

Skriv et svar

