Update: Julie Kagawa

Uhh, have you seen, have you seen? Julie Kagawa er på vej med ikke blot én, men hele to nye serier, som begge er planlagt til udgivelse i 2012. Spændende spændende. Jeg kan desværre ikke sige meget om Julie Kagawas måde at skrive på, hendes univers m.m., for ærligt talt, har jeg endnu ikke fået læst nogle af hendes bøger. Please don’t judge me folks. Anyhow, jeg har selvfølgelig planer om, at få købt hendes bøger en dag, men indtil nu har jeg været en smule afskrækket af hele ideen om feer – jeg blev jævnt skuffet, da jeg læste min første bog med feer, såå.

Men… hendes Iron fey serie har fået masser og masser af ros, så det er bare et spørgsmål om tid, før jeg får købt bøgerne, og nu hvor hun er på vej med yderligere to nye serier, er det vist ved at være på tide. Syns I ikke?

Den første serie er en spin-off trilogi til Iron fey serien, hvilket nok skal blive spændende. Min eneste frygt er (som så mange andres), at hun måske kører det for langt, så det begynder at blive skidt, men lad os nu vente og se tiden an – forhåbentligt denne serie får lige så meget succes som hendes første.

Hendes anden serie er jeg dog langt mere hooked på, for den kommer nemlig til, at omhandle vampyrer – behøver jeg sige, at jeg glæder mig? =) Hvis hun skriver bare halvt så godt, som alle siger, kan det kun blive godt, og min hemmelige kærlighed er jo helt klart vampyrer – gerne de søde romantiske af slagsen, men de blodtørstige mordere gør nu heller ikke så meget, bare der er bid i dem, og en spændende historie, så er jeg med på vognen.

2 thoughts on “Update: Julie Kagawa

  1. Ved du hvornår hendes Iron fey-serie bliver oversat på Dansk ?🙂
    Vil såååå gerne læse den!!😀

    • Jeg har ikke hørt noget om at den skulle blive oversat lige foreløbig. Desværre. =( Men jeg håber da, at det kommer på et tidspunkt! (forhåbentligt snart)… =D

Skriv et svar

