Cover release: The last echo af Kimberly Derting

Kimberly Dertings serie “The body finder” er en af dem jeg har hørt rigtigt meget om – og mere eller mindre alt sammen godt. Endnu har jeg denne serie til gode, men det er jo ikke ens betydende med, at jeg ikke kan vise jer coveret, til tredje bog i serien.

Og prøv lige at tage et kig. Wow!

Coversne i denne serie er ret smukke. De er meget simple med den sorte baggrund, men der er et eller andet ved de smukke blomster på den neutrale baggrund, som bare appellerer til mig. I love it.

Her er en smule om hvad bogen omhandler (Spoilers hvis man ikke har læst de foregående):

Violet kept her morbid ability to sense dead bodies a secret from everyone except her family and her childhood-best-friend-turned-boyfriend, Jay Heaton. That is until forensic psychologist Sara Priest discovered Violet’s talent and invited her to use her gift to track down murderers. Now, as she works with an eclectic group of individuals—including mysterious and dangerously attractive Rafe—it’s Violet’s job to help those who have been murdered by bringing their killers to justice. When Violet discovers the body of a college girl killed by “the girlfriend collector” she is determined to solve the case. But now the serial killer is on the lookout for a new “relationship” and Violet may have caught his eye…

Bogen har en planlagt udgivelse den 17 April 2012.

9 thoughts on “Cover release: The last echo af Kimberly Derting

  1. Den er serie er sej; ‘heltinde’ er en typisk teenager, men hendes evner er anderledes. Hun er hverken vampyr, havfrue, fe eller lignende. Jeg kan kun anbefale dig serien, hvis du ønsker noget, der ikke ligner alt andet YA der er på makred lige nu.

    • Hehe, jeg har faktisk etteren liggende her hjemme, men har bare aldrig fået taget mig sammen til at læse den. Måske den skulle rykkes lidt op på to-read listen… =)

    • Hehe, jeg venter såmænd ikke på noget specielt, men jeg har bare så mange anmeldereksemplarer som stresser mig lige i øjeblikket, så dem prøver jeg at komme igennem (hvilket vist også er svaret på spørgsmålet med hvad jeg læser her til sommer). Jeg har mere end rigeligt læsestof liggende til langt ind i december, hvis jeg bare nøjes med anmeldereksemplarer og de bøger jeg skal læse i forbindelse med arbejdet. Hehe. Men i øjeblikket er jeg i gang med “Kejserens hemmelighed” af Kit A. Rasmussen, “Luxe af Anna Godbersen samt “Harry Potter og de vises sten” af… well… you know who… Laughs. 😉

  2. Jeg kan kun forestille mig stakke af anmeldereksemplarer. Alene tanken stresser mig, men jeg går ud fra at det også er bøger du har sagt ja ti lat anmelde?
    Jeg vil sandelig ikke håbe, at Harry Potter er skrevet af you know who. 😉 hahaha…

    • Ja, det er lidt stressende, fordi forlagene forventer links til anmeldelserne, og selvfølgelig skal de ikke vente i en uendelighed, men tja, det er også super fedt og jeg er virkelig beæret over at modtage bøgerne. Men ja, jeg har sagt ja til dem (de fleste af dem i hvert fald, nogle kommer også uanmeldt), så det er jo bare at komme i gang og fordybe sig i alle de (forhåbentligt) fantastiske universer…

      Haha, godt du fangede den (you know who), jeg afprøvede den på min kæreste og han lignede bare et kæmpe spørgsmålstegn. Griner. Men okay, nu er han heller ikke Harry Potter fan (stor fejl i hans opdragelse).

  3. Det lyder i hvert fald hårdt, også selvom det altid er skønt at modtage bøger til anmeldelse. I så fald vil jeg håbe, at det er nogle bøger, der er noget ved. Ellers blive læselysten ikke glad.

    Det er da løgn? Ej, det var da super trist, at han ikke fangede den. Det må være den ældste Harry Potter joke.

    • Han har desværre aldrig læst bøgerne, og han er ikke meget for det, da det jo er “børnebøger” som han siger. Anyway, han har ikke noget valg, de næste bøger han skal læse, er Harry Potter bøgerne (heldigvis er han en af den slags kærester, som gør som de får besked på – i hvert fald mht. bøger). Laughs.

  4. Det er okay. Mange tror at Harry Potter er børnebøger, og de fungerede måske også sådan da de først kom frem. Du kan altid hilse ham og sige, at min far har læst hele serien og talte en hel del om den, mens han gjorde. Fkatisk låner vi hver sommer lydbøgerne oglytter til dem hver gang vi er ude at køre. Måske kan de tø ham op?

Skriv et svar

