Cover release: The golden lily af Richelle Mead

Første cover i denne nye serie af Richelle Mead, var ikke vildt flot, og andet cover er da ikke meget kønnere – desværre, for coversne til Vampire Academy serien, var bare så smukke. Anyhow, dette cover er en smule flottere end det foregående, hvorfor ved jeg ikke helt, men jeg tror det har noget med de lyse farver at gøre. Det ser ikke lige så photoshop-agtigt ud denne gang.

Jeg læste første bog i VA serien, men af en eller anden grund, kom jeg aldrig videre i forløbet. Det må der vist gøres noget ved en dag, for første bog var vildt god.

Til de af jer, som er interesserede, er her lidt om første bog i denne nye serie (der er desværre endnu ikke noget om anden bog):

When alchemist Sydney is ordered into hiding to protect the life of Moroi princess Jill Dragomir, the last place she expects to be sent is a human private school in Palm Springs, California. But at their new school, the drama is only just beginning.

Populated with new faces as well as familiar ones, Bloodlines explores all the friendship, romance, battles and betrayals that made the #1 New York Times bestselling Vampire Academy series so addictive – this time in a part-vampire, part-human setting where the stakes are even higher and everyone’s out for blood

Første bog har en forventet udgivelsesdato i august i år (2011), og anden bog forventes udgivet i marts 2012.

One thought on “Cover release: The golden lily af Richelle Mead

  1. Altså, nu var jeg for sent ude, fordi jeg var for langsom med min redigering og sådan, men hvis jeg havde nået det i tide, så ville den have været gratis. Jeg betalte 150kr(fordi jeg ville have hurtig levering), hvilket jeg ikke synes er så slemt igen.
    Det er altså lidt fedt at have sin egen bog på tryk 😀

Skriv et svar

