Månedens udgivelser – Juli 2011

Ideen med “Månedens udgivelser” er, at inspirere andre læseheste, og sætte fokus på nogle af alle de vidunderlige bøger der bliver udgivet hver måned. Bøgerne er alle planlagt til udgivelse i samme måned som jeg poster dette indlæg.

Læs mere om den enkelte bog ved at klikke på linket, som fører videre til et kort resume af bogen på Goodreads.com, eller anden side hvis den pågældende bog ikke er at finde på Goodreads.

I må virkelig undskylde, at dette indlæg først kommer på nu. Fy skamme til mig. Nu har jeg dog endelig fået sommerferie (to uger), så nu skal der ske noget. Som planlagt er jeg stødt og roligt ved at læse mig igennem den enorme bunke af ulæste bøger jeg har liggende her hjemme, og allerede nu har jeg læst en af dem færdig, og er lige ved at være færdig med den anden – ikke skidt for feriens første dag. =D

Danske udgivelser:

Mørkets Døtre af L. J. Smith
Night World bog 2

Det Flammende sværd af Margit Sandemo
Heksemesteren bog 9

Engelske udgivelser:

Sweep vol. 4 af Cate Tiernan
Sweep omnibus nr. 4

Forever af Maggie Stiefvater
The wolves of mercy falls bog 3

Wolfsbane af Andrea Cremer
Nightshade bog 2

Once every never af Lesley Livingston
Once every never bog 1

A Dance with dragons af George R. R. Martin
A song of Ice and fire bog 5

My soul to steal af Rachel Vincent
Soul screamers bog 4

Angels Fury af Bryony Pearce
Enkeltstående (?)

Dragons Oath af P. C. & Kristin Cast
A House of Night Novella bog 1

Wildfire af Karsten Knight
Wildfire bog 1

Skriv et svar

