Sneak peek: Lost in time af Melissa de la Cruz

Melissa de la Cruz er en af de forfattere, som jævnligt sender nyhedsmails ud (så hvis I kan lide hendes bøger, kan I gå ind på hendes hjemmeside og blive skrevet op til nyhedsmails – det kan klart anbefales), med små godte-informationer til hendes fans.

Også i denne måned kom en sådan mail tikkende ind i min inbakke, og endnu engang var der et lille sneak peek fra Lost in time med i nyhedsmailen. Sidste gang (hvilket egentligt var første gang jeg udgav et sneak peek), var sneak peeket også fra denne bog, men her får I altså lige et til:

He was hurting to see her demean herself this way. But it was her love that was on the line, and she had no shame or pride anymore. “Don’t kill him. Don’t kill him, Charlie. Please. I’ll go with you. I’ll say the words and we’ll 

be bonded. Just. Don’t hurt him. Please.” 

Endnu engang super spændende, og endnu engang kan jeg kun sige, at jeg glæder mig som et lille barn. Sneak peeket blev frigivet i forbindelse med udgivelsen af Witches of east end – nogle af jer derude som har planer om at læse denne bog?

Skriv et svar

