Nye bøger på hylden #29

Her på det sidste har jeg fået et hav af anmeldereksemplarer ind af døren, og nu er det altså på tide at vise dem frem – alle de skønne skønne bøger…

Her er hvad jeg har fået:

# Udødelig redigeret af P. C. Cast
# Natstjerne af Alyson Noël
# Ridtet mod vest af Margit Sandemo
# Nattens børn af Benni Bødker
# Cykose af Birgitte Lorentzen
# Insania af Birgitte Lorentzen

“Udødelig” er en samling af små noveller fra flere forskellige forfattere, og mange af dem kender jeg og syntes skriver super godt. Blandt andet har Claudia Gray (Evernight), Rachel Caine (Morganville Vampires) og Richelle Mead (Vampire Academy), skrevet historier til denne bog, og den er regigeret af P. C. Cast – kunne det blive bedre?
“Natstjerne” af Alyson Noël er næst sidste bog i De udødelige serien, og jeg har hørt, at hun i denne bog finder lidt af den gamle forfatter-gnist frem igen. Det håber jeg virkelig, og jeg er ret spændt på at læse denne bog, men først skal jeg lige være færdig med “Sort ild”, som er den bog i serien, der kommer før denne.
Jeg holder virkelig meget af Margit Sandemos Heksemester serie, og “Ridtet mod vest” er ottende bog i serien. Dette er endnu en bog som jeg glæder mig til at læse, men på en måde er jeg også lidt trist over det, for med hver bog jeg læser, kommer jeg tættere på slutningen af serien. Deprimerende tanke.
“Nattens børn” af Benni Bødker havde jeg aldrig hørt om, før den en dag lå og ventede i min postkasse. Denne bog er en samling af fire bøger (hele serien), som omhandler vampyrer. Behøver jeg sige andet – Vampyrer. Hehe.
Sidst men ikke mindst har jeg fået “Cykose” og “Insania” af Birgitte Lorentzen – endnu en forfatter som jeg aldrig havde hørt om, før jeg en dag modtog bøgerne. Disse bøger har de skønneste covers og jeg er virkelig spændt på at se hvad denne forfatter har at byde på. =D

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #29

  1. Uhh, lækre bøger. Har selv fået nogen magen til. Hehe. Glæd dig især til ‘Cykose’, den er sindssygt god, hvis jeg skal sige det. Læste den her den anden dag. Love it! 🙂

Skriv et svar

