Sorry

Jeg syntes det er lidt på sin plads, at jeg siger undskyld for den manglende aktivitet der har været på bloggen her på det sidste. Det er virkelig for skidt, og jeg er bagud med anmeldelser, bøger, tja, faktisk det hele – jeg simpelthen bare haft alt for lidt overskud med arbejde, familie, venner, kæreste m.m. Jeg lover jer dog, at det nok skal ændre sig. I morgen har jeg fri, så der lover jeg jer en anmeldelse, og så har jeg endelig fået lavet en plan for (mere eller mindre), resten af månedens indlæg.

Promice.

9 thoughts on “Sorry

  1. Jeg synes bare ikke, at jeg er så godt til at anmelde bøger, i forhold til andre bogbloggere der anmelder bøger.
    Men jeg kan godt prøve at anmelde lidt flere bøger, hvis du synes. Det er faktisk også ret sjovt, selvom jeg ikke er nær så “prof” som andre der anmelder bøger.

    Du har ikke andre idéer til hvad jeg kan gøre? 🙂

    Jeg vil prøve at svare så snart jeg ser kommentarer. Det er nok det eneste der hjælper 😀

    • Hmm, jeg tror trikket er ikke at sammenligne sig selv, med alle andre, og bare gøre hvad man har lyst til. Både mht. anmeldelser og indhold.

      Jeg er jo heller ikke nogen prof. til anmeldelser, men jeg skriver dem fordi jeg syntes det er sjovt (og læser dem højt for min kæreste så han kan bedømme om det lyder godt eller skidt), og det er sådan set det. Heldigvis er der nogle som syntes at mine anmeldelser er gode, hvilket jeg er super glad for, men tja, hvis bare man skriver, og syntes at det er sjovt, så tror jeg ikke resultatet kan blive helt skævt. Hehe.

      Anyhow, mht indhold, så bare skriv om noget du kan lide. En bogblog behøver jo ikke udelukkende handle om bøger – der er fx mange som skriver om deres liv generelt også – såå, ellers kan du sikkert finde inspiration på andre blogge – det er jo okay at låne hinandens ideer. Hehe. =)

      • Du har nok ret. Men det er alligevel svært ikke, på et eller andet punkt, at sammenligne sig med andre.
        Men ja, det vigtigste er jo, at man gør det man selv vil, og synes det er sjov.
        Så jeg skal nok skrive nogle anmeldelser, og jeg gør det på den måde jeg altid har gjort.

        Jeg har bare en hverdagsblog i stedet, så det har jeg alle de ting der hører alt andet end bøger til.

        Jeg tænker, om det kunne være okay med korte indlæg, altså en gang i mellem? Bare sådan for at skrive et eller andet. Jeg kan bedst lide at skrive indlæg der er lidt længere, men hvis der lige er et eller andet sjovt, så kan man vel godt skrive det, uden at der er kedeligt fordi det er kort 😀

      • Hmm, hvorfor lægger du ikke bloggene sammen? – så vil du have en blog med masser af indlæg, besøgende m.m. i stedet for flere med færre besøgende. Just a thought.

        Men ja, jeg tror det er lige meget med korte eller lange indlæg, bare der sker en smule i ny og næ. Hehe. =)

  2. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at se, hvad du finder på, for jeg har fulgt denne her blog i et godt stykke tid nu, og det ville være synd og skam, hvis det hele bare gik i opløsning pga. tidsmangel, men jeg forstår dig nu godt. Jeg ser i hvert fald frem til din plan!

    • Hehe, don´t you worry – der er ingen chance for, at bloggen kommer til at gå i opløsning. Det er min baby, jeg har bare meget lidt overskud til den lige nu, med arbejde og det hele, men helt glemt er den nu aldrig. =D

Skriv et svar

