Nye bøger på hylden #27

Det er godt nok ved at være noget tid siden jeg fik disse skønne bøger ind af døren, men grundet arbejde, sommerhus og alt muligt andet, er det først nu jeg har fået taget et ordentligt billede – sorry.

Anyhow, her er hvad jeg fik denne gang:

# The dead girls Dance af Rachel Caine
# Midnight Alley af Rachel Caine
# Feast of Fools af Rachel Caine
# Lord of Misrule af Rachel Caine
# Carpe Corpus af Rachel Caine
# Fade Out af Rachel Caine
# Kiss of Death af Rachel Caine

Som I kan se, er der virkelig gået Morganville Vampires i den. Det er en vildt god serie, og jeg kan kun anbefale alle at læse den. Indtil videre er jeg blevet færdig med tredje bog, and I am in LOVE. Hehe.

Jeg har endnu en bogpakke på vej hjem (med lidt Debut Author Challange bøger), men så er det altså også slut. S.L.U.T. Der skal spares sammen så vi kan få en (forhåbentligt) fantastisk tur til Rom her om en tre måneders tid, plus at jeg simpelthen har alt alt alt for mange ulæste bøger herhjemme på hylderne, så nu er det altså slut for indkøb af flere bøger de næste par måneder. I know – det har jeg sagt før, men fingers crossed for at det lykkes denne gang. xxx

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #27

  1. Åh, Morganville Vampires-bøgerne er gode.😀 Har selv kun læst op til 4’eren, men får helt lyst til at læse videre. Trist, for jeg kun har 5’eren og ikke skal købe flere bøger det næste lange stykke tid.😦
    Jeg krydser mine fingre for dig.

    • Uhh ja, det er lidt skidt. Jeg skyndte mig at købe så mange jeg havde råd til, for nu er der altså gået seriøs sparerunde i den her hjemme. Virkelig – denne gang skal det lykkedes, for jeg har en ferie at spare sammen til, og kun 3 måneder at klare det på. Hehe.

      Var der nogen bestemt grund til at du ikke læste videre efter 4. bog – blev den kedelig eller?

  2. Uh, jeg var også helt vild med Morganville-bøgerne i starten! Forsiderne er flotte og historien starter dejligt ud. Desværre mistede jeg lidt gejsten med bog fem tror jeg, men fortæl mig endeligt om dine egne oplevelser med serien. Hvad er det bedste ved den?

    • Hmm, jeg tror det store plus for mig er personerne. Jeg kan rigtigt godt lide de fire venner, og så syntes jeg hun skriver ret godt. Hele ideen med onde vampyrer der styrer byen er jo ikke helt ny, men jeg syntes det hele passer godt sammen i denne serie.
      Der er en del ting, som virker ret urealistiske, og nogle af tingene som irriterer mig en smule fordi det simpelthen er for nemt for personerne, men jeg er ret vild med at stikke snuden i universet, så det generer mig sådanset først en smule, når jeg er færdig med bogen og har nået at tænke lidt nærmere over tingene.

Skriv et svar

