Nye bøger på hylden #26

Yeps, så faldt jeg i fælden igen igen. Sukker højlydt. Men man kan om ikke andet sige, at det er en af de absolut mest behagelige fælder at falde i – am I right?

Her er hvad jeg fik denne gang:

# City of Fallen Angels af Cassandra Clare
# The lost saint af Bree Despain

City of fallen angels har jeg ønsket mig lige siden alle begyndte at forudbestille den (flere måneder før udgivelsen), men af en eller anden mærkelig grund, har jeg først fået købt den nu. Det er så flot en bog (på trods af at personerne på coveret ser meget kunstige ud), og den passer skønt ind på hylden sammen med de andre i serien. Wee.
The lost saint af Bree Despain har jeg også ventet længe på at købe. Jeg har allerede The dark divine stående på hylden, så inden denne udgave blev helt udsolgt (jeg ville have den i Hardback), måtte jeg jo tage mig sammen og købe den. Dette er endnu en af de serier, som jeg virkelig ser frem til at læse, men som jeg endnu ikke har nået. – Gid der var mere end 24 timer i døgnet, for med alle de skønne titler jeg har liggende, kunne jeg virkelig godt bruge lidt flere læsetimer om dagen. Hehe. =)

4 thoughts on “Nye bøger på hylden #26

  1. Tusind tak! 🙂 Ja det er helt fantastisk. Havde ikke lige regnet med det. Hehe. Jeg skal starte 1. August. Men skal være assistance i juli for lige at lære det hele lidt at kende. Men det er SÅ fedt. Glæder mig. 🙂

    • Hehe, det lyder fedt at du lige bliver sat lidt ind i det… Bare sørg for at have en underskrevet kontrakt (jeg har jo måtte lære den hårde måde, at uden kontrakten, har man ingenting).
      Anyhow, det bliver spændende at se om vi så kommer på skole sammen – man skal have gennemført sine tre måneders prøvetid, før de vil tage en ind på skolen, og skolen starter vist i oktober eller november (de er vist ikke helt sikre hvornår endnu – min chef har i hvert fald ikke fået en endelig dato)…

  2. Ja okay, det skal jeg nok sørge for. Heh. Ahh, okay. Jeg håber, at vi kan nå at komme i skole sammen. Det kunne da være super hyggeligt. 🙂 Det skulle næsten blive i november så, hvor der er gået de 3 måneder fra jeg er startet. 😉 Men nu må vi se.. Jeg fik hvert fald at vide at skoletiden skulle være rigtig spændende med hensyn til de ting man skulle lave. Så.. 🙂

  3. Mmmmmmm… 😀 Nye bøger! Jeg mangler også stadig at få købt CoFA som bog – har den jo kun på ebog… 😛 Jeg har også The Dark Divine liggende – har heller ikke fået den læst endnu. Men forudser, at jeg får en masse læst her i sommerferien – det bliver skøøøøønt!

Skriv et svar

