Cover release: Clockwork Prince

Så kom det endelig, coveret til Clockwork Prince – jeg har siddet og holdt øje med det hele dagen, og WOW, det var hvert sekunds ventetid værd. I love it.

Klik på billedet for at se det i stor størrelse.

Coveret til “City of Fallen Angels” var en kæmpe skuffelse for mig. Farverne var smukke nok, men 1. man kunne se ansigterne (for første gang) og 2. personerne så vildt kunstige ud.
Dette cover derimod er simpelthen så smukt, at de næsten gør ondt (okay, jeg er stadig helt oppe at køre over endelig at se det!) – jeg var ret vild med “Clockwork angel” coveret, og har indtil nu syntes, at det var det smukkeste af alle Cassandra Clares covers, men dette er mindst lige så smukt. =D

Om personen på coveret kan man vel ikke sige andet end HOT HOT HOT (hvem mon det skal forestille?)… Farverne er holdt i samme stil som “Clockwork Angel” lige med den undtagelse, at tatoveringerne lyser blåt (love) og det gyldne element denne gang ikke er en lille engel, men toppen af staven – et dragehoved.

Jeg glæder mig som et lille barn til at læse denne bog, og selvom der er mange måneder til udgivelsen, føles det alligevel lidt tættere på, da coveret nu er frigivet. Bogen har en planlagt udgivelse den 6. December, så desværre folks, vi må væbne os med tålmodighed.

Indtil da, har I her lidt om bogen:

In Clockwork Prince, with Mortmain vanished and the clock counting down on how long Charlotte can keep control of the Institute away from Benedict Lightwood, Will, Jem and Tessa must dig into Mortmain’s past to predict what he will do in the future, But secrets about Mortmain aren’t all they find buried — Tessa begins to uncover the truth about her own birth, and the ghosts of Will’s past return to haunt him. As Tessa grows closer to Jem, and Will is driven further toward the brink of madness by jealousy and guilt, will they discover the truth in time to halt the next phase of Mortmain’s evil plan?

En anden stor nyhed er, at the infernal devices også lige har fået en ny hjemmeside. Siden blev frigivet samtidig med coveret, og når man kigger på headeren, kan man godt se hvorfor. Det hele ser virkelig godt ud, så gør jer selv den tjeneste at tjekke siden ud – you won´t regret it. =D
I kan finde den her: http://theinfernaldevices.com/.

4 thoughts on “Cover release: Clockwork Prince

    • Hehe, ja det vil jeg give dig ret i – men umiddelbart syntes jeg ikke det gør noget. Jeg syntes både covers og filmforside er flotte, men de har nu alligevel hver sin ånd, på trods af de store ligheder. Anyhow, så syntes jeg coveret til første bog passede perfekt til handlingen. Hehe.

Skriv et svar

