TIM postcard short story

Som en lille optakt til i morgens cover release af Clockwork Prince, vil jeg lægge en sjov lille short story, skrevet i form af 10 små breve, ind her. Jeg syntes det er en ret sjov lille historie, og det er en noget anderledes måde at lave sådan en på. Enjoy!

Jeg er vild med den måde hvorpå der er forskellige skrifttyper til hver person, og selvfølgelig humoren i disse kort. Jeg kunne slet ikke lade være at grine mens jeg læste dem. Hehe. Håber I har det på samme måde.

2 thoughts on “TIM postcard short story

  1. Det må du meget gerne.😉

    Bare ideen og historien er det mest fantastiske ved spillet/bøgerne. Jeg er ikke til voldelige spil, men spiller alligevel Assassin’s Creed for historien, for den er noget af det mest spændende, jeg nogensinde har hørt om.🙂 Så håber du en dag får læst de bøger, ellers må du bare spille spillet. ;D
    Jeg kunne heller ikke vente til jeg fik Brotherhood. xD

Skriv et svar

