Ny reol…

Jeg havde alverdens intentioner om at opdatere med en masse indlæg, udgive anmeldelser m.m., når nu vi lige fik så mange fridage – det blev desværre ikke til så meget. Min undskyldning? Jeg hyggede mig. Hehe. Jeg har simpelthen rå-nydt at have lidt ferie, så jeg har bare slappet af og lavet absolut ingenting.

Anyhow, en smule fik jeg da lavet, for lørdag kom svigermoderen forbi med en fødselsdagsgave til kæresten – en ny reol som han havde ønsket sig. Den måtte vi selvfølgelig samle og fylde med skønne bøger, og det ser bare skønt ud! Nu har vi fire reoler (tre små og en stor), så det ligner jo næsten et lille bibliotek – I love! =)

Her er så vores sidste nye tillæg til lejligheden:

Jeg måtte lige stå lidt på afstand for at kunne få det hele med – hvilket betyder at kradsetræ og rod, desværre også lige kom med på billedet. Hehe. Sorry about that folks.

Og så har jeg lige taget et par nærbilleder af reolen (så man bedre kan se hvad der står på den):

Denne reol er udelukkende til paperbacks, og det er faktisk kun to af rummene, hvor de står i to rækker = der er heldigvis plads til masser af ekstra bøger (50-60 stk. hvis jeg har regnet rigtigt). Wee. Anyhow, fordi der kun skulle paperback udgaver i denne reol, kunne vi også smide nogle ekstrahylder i den – de andre reoler har seks hylder, men denne kunne klare otte = plads til endnu endnu flere bøger. Hehe. Det er da bare win win alt sammen. =D

Det er til gengæld også den absolut sidste reol vi kan få plads til hvor vi bor nu, så jeg må spare lidt på mængden af bogindkøb indtil vi skal flytte (hvilket nok først er om et par år), men sådan er det jo – ellers må jeg bare begynde at stable op af vægge m.m. – det er jo prøvet før. Hehe.

Ellers håber jeg, at I alle har haft en vidunderlig “ferie”/weekend, på trods af det lidt uheldige vejr.

8 thoughts on “Ny reol…

    • Eich hvor er det bare godt!!! Wee – hvis du får den, kan det være vi kommet til at gå på skole sammen… Det kunne da være for fedt! Hehe.
      Hvornår skal du til samtalen?

      Anyhow, jeg krydser fingre for dig!!! xxx

  1. Uh, sikke en lækker reol. Kan du ikke få din svigermor til at stikke en til mig? xD
    Uh, kan se du har Assassin’s Creed bøger på reolen!🙂 Har du fået læst dem?

    • Hehe, jeg kan jo spørge hende. Laughs. =D

      Jeg har desværre ikke læst dem endnu – men kæresten har, han er HUGE assassins creed fan. Du skulle have set ham da han forudbestilte brotherhood spillet, han kunne slet ikke vente den halvanden måned der var til det udkom. Griner. Men jeg regner med at skulle læse dem en dag – har jo fulgt lidt med når han har spillet computerspillet, og jeg syntes ideen og historien virker spændende. =)

  2. Ja, er super glad.🙂 Naturligvis.. Hehe. Nårh ja, det kunne være mega hyggeligt, hvis vi endte med at komme i skole sammen. Håber så meget, at jeg får den… Skal til samtalen på onsdag. Og der er vidst kun 4 der er blevet kaldt til endnu en samtale. Så, nu må vi se.

    Mange tak!🙂

  3. Hvor er den flot🙂 Jeg ville ønske jeg havde så meget orden på mine bøger som der er på din nye flotte bogreol🙂

    • Hehe, tro mig, jeg er SÅ glad for endelig at kunne få orden på mine bøger… Siden jeg flyttede hjemmefra (hvilket er godt og vel 5 år siden), har jeg ikke haft sådan en orden på mine bøger. Laughs. Det er en kærkommen forandring/forbedring. Hehe… =D

Skriv et svar

