Nye bøger på hylden #25

En af fordelene ved at arbejde i en boghandel, er alle de mange bøger man kan få, til billigere penge – og jeg siger jer der kommer MANGE spændende titler ind af døren (dagligt!). At arbejde i en boghandel er som at arbejde i en slikbutik – man er omgivet af lækkerier, og man må desværre ikke købe dem alle sammen. Det er paradis og tortur på en og samme tid – og jeg elsker det!

Her er lidt af det jeg har fået købt denne gang:

# Rejsen over stepperne af Jean M. Auel
# Folket i klippehulerne af Jean M. Auel
# Bogtyven af Markus Suzak

De to Auel bøger købte jeg egentligt bare, fordi jeg allerede har de tre første, og jeg ville vildt gerne have hele serien. Jeg har aldrig læst dem, så jeg skal ikke kunne sige om de er gode, men det er lissom sådan en “must have” serie, syntes jeg, og her er så de sidste – næsten, sjette bog i serien mangler endnu, men den findes ikke i denne udgave (endnu forhåbentligt). Jeg venter tålmodigt.
Bogtyven er til gengæld en bog som jeg har kigget på længe. Jeg har indtil nu ikke haft råd til den (jeg plejer jo at købe mine bøger billigere over nettet), men nu da vi fik den hjem i butikken til vores tilbuds-arrangement ( = rigtigt god pris), måtte jeg altså bare eje den. Jeg er spændt på at læse den, for der er så mange af vores søde kunder, som har udpeget den og fortalt hvor god den er, så den er rykket ret højt op på min liste over bøger der skal læses SNART. =D

2 thoughts on “Nye bøger på hylden #25

  1. Bogtyven har jeg også et godt øje til. Læste på et tidspunkt en teaser, man kunne få hos boghandleren og har siden tænkt på at få fat i den – bestemt en interessant historie.

  2. Bogtyven er også en bog jeg gerne vil læse. Har hørt meget godt om den og den skulle vidst være fantastisk, men indtil videre, har jeg endnu ikke fået købt den.😦 Jeg ser frem til din boganmeldelse af den.😉

Skriv et svar

