Cover release: The Scorpio Races af Maggie Stiefvater

Maggie Stiefvater er endnu en skøn forfatter (jeg ved jeg siger det ofte, men der er virkelig SÅ mange forfattere derude som skriver helt fantastisk), og jeg ser derfor vildt meget frem til udgivelse af denne bog – The Scorpio Races.

Coveret er ret spændende at se på – der sker ikke vildt meget på det, men jeg kan ret godt lide de mørkere farver og den måde det er sammensat på. Den lyder også super spændende (stort plus – hehe), og til alle jer derude som endnu ikke har læst om den, er her lidt om bogen:

From the #1 New York Times bestselling author of Shiver and Linger comes a brand new, heartstopping novel.

With her trademark lyricism, Maggie Stiefvater turns to a new world, where a pair are swept up in a daring, dangerous race across a cliff–with more than just their lives at stake should they lose.

Teksten er hentet fra Goodreads

Det er ikke meget der står om den endnu, men det kommer sikkert med tiden.
Bogen har en planlagt udgivelse den 18. oktober 2011, så selvom der er en smule ventetid endnu, er den ikke uoverskueligt lang.

Andre af jer derude, som bare MÅ læse denne bog?

5 thoughts on “Cover release: The Scorpio Races af Maggie Stiefvater

  1. Jeg skal helt sikkert læse denne bog! Det bliver spændende, at hører mere om hvad den handler om.🙂 For det er jo ikke meget man har fået at vide indtil videre. Dog glæder jeg mig mest til ‘Forever’ udkommer her til juli.😀

    • Åhh ja, det er jo lige rundt om hjørnet… *sukker drømmende*… Det glæder jeg mig oss ret meget til – bliver spændende at få en slutning på serien og se om de får hinanden til sidst, eller om de for evigt må leve i hver sin verden… I love…

      Til gengæld har jeg netop læst første bog i Morganville Vampires – VILDT GOD bog… hehe… Har netop bestilt de næste syv hjem…

  2. Ja, det bliver godt.😀
    Åhh, er glad for at du også synes godt om Morganville Vampires. Det er sådan en dejlig serie! Får helt lyst til at læse videre i den nu. Hehe. Jeg bestilte, ligesom dig, med det samme meget af serien efter at have læst den første bog.🙂
    Forresten, med hensyn til den elevplads jeg havde søgt i Bog&idé (Hvis du kan huske vi snakkede om det), så har jeg været til en jobsamtale, og venter lige nu på svar om, om jeg bliver valgt ud til endnu en. Der er SÅ mange der har søgt den stilling. Lidt øv for mine chancer.:/

  3. Jo tak. Hehe, det var nu heller ikke fordi jeg forventede det af dig. Selvom du selvfølgelig må spørge alt det du vil.🙂 Men ja… Jeg håber bare på det bedste. Og frygter det værste. :p Da hun fortalte at der var så mange, der havde søgt, svandt mit håb godt nok lidt. Hehe. Men som du siger, skal ikke tænke så meget på de andre. Hvis det bliver mig er jeg lykkelig, hvis ikke, så går det nok alligevel. Nu skal jeg vente til mandag på at få svar. Nervepirrende.🙂

Skriv et svar

