Konkurrence vinder

Så er konkurrencen om et eksemplar af Carrie Vaughns “Voices of Dragons” afsluttet, og en vinder er fundet.

Inden vinderen afsløres vil jeg dog lige sige tusind tak til alle som deltog. Der var i alt 15 deltagere, og der blevet nævnt nogle fantastiske bøger, og en del af dem håber jeg på selv at læse en dag! Tusind tak…

Og så til Vinderen, som blev:

Majasofie
Som svarede Twilight af Stephenie Meyer

Tillykke til Majasofie! For at kunne få pakken sendt til dig, må du meget gerne sende mig dit fulde navn og adresse inden fredag i næste uge. Min mail adresse er boglabyrinten (at) hotmail (dot) com.
Modtager jeg ikke noget fra dig inden onsdag, går bogen videre til en anden heldig vinder.

Endnu engang et stort tillykke, og god læselyst!

4 thoughts on “Konkurrence vinder

  1. Ja, det gør den virkelig.🙂 Den har også fået virkelig mange gode anmeldelser på Goodreads.. Bliver nok den næste bog der ryger i min indkøbskurv. Hehe.

Skriv et svar

