Nye bøger på hylden #24

Så er der endnu engang kommet en smule nye bøger hjem – jeg er altså ikke for god til det der med, at overholde min bog-købs-pause. Suk.

Her er hvad der kom ind af døren denne gang:

# My soul to Keep af Rachel Vincent
# I am number four af Pittacus Lore
# Immortal Beloved af Cate Tiernan

Jeg har allerede de to første bøger i Rachel Vincents Soul screamers serie, så selvfølgelig skal jeg også lige have tredje bog. Jeg har hørt meget godt om denne serie, så jeg er spændt på at se om den er noget værd, men mon ikk?
I am number four så jeg i biografen for lige over en måned siden, og jeg elskede den. Jeg blev derfor vildt glad da jeg pludselig fandt ud af, at den faktisk også findes på bog, og det tog mig da heller ikke lang tid at få den bestilt hjem. Oftest er bogen langt bedre end filmen (fx. Harry Potter), så lad os se om det også er tilfældet denne gang.
Sidst men ikke mindst har jeg fået Cate Tiernans Immortal beloved hjem. Jeg har faktisk kun læst første bog i hendes Balefire serie, og den var ganske udemærket (hverken mere eller mindre), men der er et eller andet ved hendes skrivemåde og de spændende resumeer jeg har læst, som gør, at jeg bare må læse alle hendes bøger. Hehe. Jeg skal lige have færdiggjort Balefire serien, og så bliver denne nok næste bog af hendes, som jeg skal have læst.

Skriv et svar

