Nye bøger på hylden #23

Jeg har indenfor de sidste par uger, løbende fået lidt nye bøger hjem til anmeldelse, hvilket bare er super fedt. Jeg tror ikke der er nogle som er i tvivl om, at jeg elsker nye bøger, for nye bøger = flere fantastiske læseoplevelser. Hehe.

Her er hvad jeg har fået ind af døren:

# Luxe af Anna Godbersen
# Mit liv som tyv af Ally Carter
# Stjålet af Lucy Christopher

Heist Society havde jeg faktisk ikke hørt om, før den pludselig lå i min postkasse. Derefter måtte jeg jo søge lidt på bogen, og finde ud af hvad det hele gik ud på, og der er utroligt mange positive anmeldelser af denne bog, så jeg er sikker på at det nok skal blive spændende læsestof. Jeg så faktisk hardback udgaven her den anden dag, og den er bare såå meget flottere end dette fortryk som jeg har modtaget fra forlaget – den er i Hardback og har sådan en skinnende effekt (folieeffekt) i coveret – så det er nok en jeg må have købt hjem til hylden en dag.
Luxe har jeg også set mange gode anmeldelser af, og eftersom jeg aldrig rigtigt før har prøvet hele det der “prinsesse” / “gammeldags” sjov (tror vist nok det hedder noget med historical fiction, eller something – ret mig endelig hvis jeg tager fejl), som så mange andre læser, er det ved at være på tide at jeg får prøvet det, og set om jeg er ligeså begejstret. Det håber jeg!
Sidst men ikke mindst har jeg fået Stjålet ind af døren. Bogens originaltitel er “Stolen” og det var faktisk en fra forlaget som anbefalede mig denne. Hendes ord var, at det var hendes yndlingsbog i deres forårsprogram, så hun ville klart anbefale mig at læse den. Nu sidder jeg så med bogen i hånden, og håber at den fanger mig lige så meget, som den fangede hende. =)

Skriv et svar

