Nyt på siden…

Her det sidste stykke tid, har jeg forsøgt at finde en lidt bedre løsning til “anmeldelses-siderne”, end den som jeg hidtil har haft.

Indtil nu har det jo været sådan, at anmeldelses-siderne er har været delt op i en paranormal romance, en fantasy og en ungdomsbøger, og dette har jeg gjort da jeg utroligt gerne ville vise alle bøgerne i de pågældende serier, og ikke kun dem som jeg har anmeldt. Det er lidt grunden til at min blog hedder som den gør, fordi jeg selv var træt af at være i tvivl om, om en bog nu var nummer to eller tre, hvilken serie den hørte til i, hvilken bog der kom før og efter – det er jo den rene labyrint, så deraf navnet. Anyhow, hele ideen var at forsøge at gøre det nemmere for andre at finde rundt i den labyrint, men i stedet syntes jeg det hele blev ret klodset og endda en smule forvirrende. Desuden var jeg ret begejstret for de super overskuelige lister som andre bloggere lavede, hvor de sorterede efter forfatterens efternavn, og så satte bøgerne op sådan, men tja, det ødelagde jo hele ideen med at man skulle kunne se rækkefølgen m.m.
Big problem.

Til sidst blev løsningen en kombination af de to, så hvis I nu kigger henne i sidebaren vil I kun se ét link til en side med anmeldelser. På denne side har jeg valgt at lave liste-løsningen, så man nemt og hurtigt kan slå en bestemt bog op, men samtidig har jeg valgt at lave links ud til hver af de tre genre-sider, så man kan tjekke fx fantasy forfattere ud, hvis ens interesse ligger specifikt indenfor dette emne.

Jeg håber dette er med til at skabe en vis form for overskuelighed, og at alt det jeg har skrevet indtil nu, ikke har forvirret alt for meget. =)

Hvad syntes I om løsningen – er den Hot eller Not?

One thought on “Nyt på siden…

Skriv et svar

